در را باز میکنم

سلام.

شاید بهتر بود با افتتاح وبلاگ مطلب دیگه ای رو اول میذاشتیم.


ولی خب چون عجله ای شد و دوس داشتیم توی همچین روزی افتتاح بشه با مطلبی مخصوص همین روز شروع کردیم.


در عوض الان بهتون سلام کردم.


مدتی بود بعد از انتشار ژاکت دوست داشتم نظرات خودم رو درباره ژاکت و محسن چاوشی و هر چیزی که به محسن چاوشی ربط داره بنویسم.بدون اینکه کسی وسط حرفام ... .


اگر تنها باشم شاید مدتها بگذره و وبلاگ آپ نشه.اگه کس دیگه ای باشه باز بهتر میشه.البته هر کس نظر خودش رو داره.


حالا فرصتی پیش اومده با یکی از دوستان این کار و انجام بدیم.


امیدوارم نظرهامون ، انتقاد هامون ، تعریف هامون و ... کمکی باشه برای پیشرفت بیشتر محسن چاوشی.


ممنون از همه بازدید کنندگان


نظرات 6 + ارسال نظر
بهادر چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

می گویم بانو....... خوش آمدی!

فقط همین

سنا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://human-rights.blogfa.com/

اگر نبودی در را می بندم....

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

دوباره باز میکنم

Mohammad شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

دوباره و دوباره باز میکنم !
مثل دیوانه ها

sanam یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

میگویم خوش آمدی ( به دنیای بزرگ چاوشی نویس)

جواد چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ

های بانوووو
مرسی مهدی...
امیدوارم بتونم تمامی دست نوشته هاتونو بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد