چه رمضون نازی

۲ سالی هست؛ اسم رمضون که میاد یاد یه آهنگ میفتم. یاد زیبایی هاش.یاد انرژی ای که به من داد اون آهنگ توی اون سال.

سال ۸۷ دقیقا نمیدونم چه ماهی بود ولی ماه رمضون بود.آهنگی از محسن چاوشی توی نت پخش شد. تو ناز میکنی (ناز) حتی اسم (تو ناز میکنی) هم آدم رو شاد میکنه.


برای همه پیش اومده که یه آهنگ خاطره بشه و هروقت گوش میکنیم یادش بیفتیم.ولی برای من  (تو ناز میکنی) به این خاطر موندگار شد که محسن چاوشی بعد از اون دیگه مثل قبل نخوند.

این آهنگ اینقد زیبا بود و اینقد انرژی به من داد که تمام روزای رمضون گوش میکردمو گرسنگی(طاقتشو ندارم) که هیچ ؛ خواب رو هم گاها فراموش میکردم.

رمضون رویایی ای بود.تصاویر جاهایی که میرفتم و آهنگ رو هم گوش میکردم جلوی چشامه.


پ.ن:


۱- ادای دینی بود به آهنگ (تو ناز میکنی) برای ساختن اون روزهای خوب و به مناسبت رسیدن روزش

۲- تا وقتی محسن مثل قبل نخونه هر سال ماه رمضون ازش یاد میکنم



نظرات 8 + ارسال نظر
Mohammad پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

یاد اون روزا خوش. فقط همین!

بهادر یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

تو ناااااااااااااااااااااز می کنی ...... من نااااااااااااااااااااز می کشم !

صلابت با اون شرم همیشگی..یادش بخیر

علی آبی دل یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

علاوه بر این آهنگ صندلی انتظار و دلگیر دلگیرم از او هم خاطرات زیبایی رو برام تداعی میکنه...یادش بخیر...

جواد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

مرسی مهدی
یادمه تو یه ام پی ۳ پخش شد...
خیلی زیبا بود...
حتی زیبا تر از ورژنی که تو یه شاخه نیلوفر بود..
ولی اون اهنگ سال ۸۶ پخش شدااااااااا...
مرسی که رمان رو با همچین اتودی تلفیق دادی ...
دستت درد نکنه

مرسی از نظرت.
ولی تو ناز میکنی همون سال انتشار نبوفر پخش شد.سال ۸۷

چاوشیدان دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://chavoshidaan.blogsky.com/

ناز میکنی به دل من ننشست ! ولی شاید از نگاه شما ماه رمضونی باشه

پست جدید گذاشتم.منتظر نظرت هستم.حتما بخون
پست جدید : بالاخره چه شد

لینکتون هم کردم
اگه مایل بودین لینکم کنین

mersedeh یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

وقتی میگفت پا پس نمیکشم با یه صلابتی میگفت که هرگز فکرشم نمیکردم انقدر راحت یه روزی پا پس بکشه از این همه صلابت!

مرسی مهدی نوستالژی قشنگی بود

مدیریت وب سایت رسمی محمد یاوری سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.yavari-music.com

یاد گذشته ها بخیر...

علی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://onlyredman.blogfa.com

سلام دوست خوبم
.
محسن چاووشی دیروز و محسن چاوشی امروز ...!
.
.
.
... محسن چاو...شی فردا
.
.
.
می تونه لحظه هارو بلرزونه
.
.
.
چون تا ابد محسن چاووشی محسن چاوشی ست ...
.
.
همین ...
...علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد