صدای یه آدم بی پول

چند روز پیش سری به آهنگای فسیل شده ی مستر چاوشی زدم.یه چیزایی از این صدا درمیومد عجیب*.آدم میمونه که محسن 89 رو باور کنه یا محسن 84 رو.نمیدونم کدوم خودشه.

امیدوارم فقط با 2 آلبوم جدیدش واقعا برگرده.

اون کلمه رو که فک کنم بیشتر شما توجه کردید (چون گوش زیاد تیزی هم نمیخواد) میذارم .یه بار دیگه دانلود کنید و بگوشید.

حجم:74 کیلو بایت

دانلود

فقط به ته صدای کلمه ((تو)) توجه کنید



*جایی که به نظر من یه کلمه  کل قطعات یکی از آلبومای جدیدشو میخره.

دوس نداشتم با فاصله زمانی کم آپ کنم.ولی اگه اینو الان آپ نمیکردم دیگه از فضاش میومدم بیرون


نظرات 9 + ارسال نظر
E R M I A یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ق.ظ

آقای چاوشی!
زیاد مزاحم وقت شریف نمیشوم.
لطفا به قبل از یه شاخه نیلوفر برگرد!
با تشکر.


ممنون ازشما. نکته قابل تاملی بود.

shrz یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ http://moh3n4voshi.blogfa.com/

سلام خوبه که هنوز با نام محسن برای محسن مینویسیم .
من شما رو لینک کردم لطفا منو با عنوان چاوشی مرد عشق لینک کنید ممنون /

Mohammad یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.chavosher.com/

ژست داغ دل تازه کنی بود!!!

چاوشیسم یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.chavoshism.blogfa.com

اهــــــــــ ،
دیگر حالم از جمله " میدوارم فقط با 2 آلبوم جدیدش واقعا برگرده." و امثالهم بهم میخورد ...



:|


راستش من اصلا امیدوار نیستم
اینو هم نوشتم کمی لازم بود این جمله.بیشتر ادامه میدادم میگفتن ضد چاوشی شدی
شما ببخش.مصلحتی بود

mersedeh یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

خیلی ها عوض میشن اما این که این صدا چرا انقدر خسته شده واقعا نمیدونم!

کاش همون پسر خونگرم جنوب بود، همون رفیق خوب روزها

تیتر نوشته ت محشره؛ مرسی

جواد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

آی گفتی!!!!
تبهر خاصی تو یاد اوری نوستالژی ها داری سید عزیز
سبز باشی...
مخسی عسیسم.
فدات شه جواد :d

تا حالا از این کارا نکرده بودم

بهادر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

خودتم می دونی مهدی جان هنوزهم پسر خونگرم جنوب و رفیق خوب روزهاست بدون هیچ عوض شدنی . . . فقط راه رو گم کرده نه اینکه عوض شده باشه.. خداکند که راه را بیابد دوباره !

اکبر دیبا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://dibalyric.blogfa.com

کالبد شکافی صدا و حنجره ...

ممنون مهدی جان خوب بود . خاطره شیرین کردی ...

البته اگه بخوای از اون کارای کالبد شکافی آهنگهای محسن دارم . البته دو آلبوم مجازش ... قدیمیا از تو ... جدیدا از من .

خوبه ؟

زیاد اهل این کارا نیستم.اینم 1 بار شد:D
فقط میگوشم

چاوشیدان پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://chavoshidaan.blogsky.com/

ما که هنوز داستان این همه گلگی بعضی ها رو نفهمیدیم !
از قدیم چاوشی گوش نکردیم ! اما قدیمی هایش را گوش کردیم !

خود من با گوش دادن "یه شاخه نیلوفر" وارد سایت هواداران شدم و الانم یک ساله و خورده هم ماندگار ماندم !

شما را دعوت به خواندن پست جدید وبلاگ "چاوشیدان" به نام "زود بیا !!!" میکنم.
منتظر نظرتان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد