قبل از حریص

تنها و اولین آلبوم از محسن چاوشی که هیچ استرس و هیجانی براش ندارم.

کاش اصلا حرف نمیزد.کاش همون آلبوماش(چه خوب چه بد) رو فقط ریلیز میکرد.


عرضم به حضور جمع که این پست رو زدم که فقط یه پست برای قبل از حریص ثبت شده باشه.

یه عده هستن،با دیدن پستای قبلی این وبلاگ فکر کردن ما اینجا مینویسیم تا فقطططططط چاوشی رو خورد کنیم.نمیدونم چجوری فکر کردن که به این نتیجه رسیدن.ولی هر چی که باشه اونی که این عزیزان فکر میکنن ،نیس.


در مورد حریص باز هم اون شلوغ بازیای قبل از آلبوم شروع شده.هر کی از راه میرسه و از اطرافیای چاوشیه یه پیت بنزین میریزه رو اتیش حریص.عطش ملت هم میره بالا همینجور.

دوست دارم آلبوم حریص چاوشی واقعی رو نشون بده.همیشه دوست داشتم.خدا کنه محقق بشه.


پ .ن :

عزیزان متفکر،من نه مخالف حریصم نه تعصبی دارم روش.چون هنوز نیومده و چیزی نشنیدیم.خدا رو چه دیدین شاید بعد از حریص شدم مثه سال 88 به قبل.

نظرات 8 + ارسال نظر
Mohammad چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

مرسی مهدی. پیت بنزین رو خوب اومدی. دقیقا صبر کنیم بهتره.
اون یک سری که تحت تاثیر قرار می گیرن هزار بار دیگه همینه حالشون.
این دفعه می خوام اول جنس رو ببینم!!!

این دفعه می خوام اول جنس رو ببینم!!!
-----------------------------------------------
افرین.اصل مطلب همینه

جواد چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

ممنون!
خدارو چه دیدی شاید البومه قبل از کنسرت چیزی باشه فرای یه شاخه نیلوفر یا شایدم متاسفم!!!!!!!!!
البوم دو هفته دیگه میاد!
زنگ زدم tdh پرسیدم!!
چیزی نمونده!
امیدوارم این شور و اشتیاق ها بعد البوم تموم نشه!
فعلا حریصم برای شنیدن حریص!

مثل ژاکت که اشتیاق ها خوابید دقیقا 30 دقیقا بعد از گوشیدن آلبوم

peak of luck پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام
موافقم... باید اول حریص رو شنید... نمیشه قضاوت کرد
اصلا هم به حرفهایی که ایمان قیاسی و سینا حجازی زدن اعتقادی ندارم فقط برای مطرح کردن خودشون بود حالا باز سینا حجازی یه هنری از خودش نشون داد که چهارتا طرفدار پیدا کنه ولی ایمان قیاسی که اصلا.....بگذریم!

من هم به حریص امید دارم هم ندارم!
اما مثل همه دوست دارم که چاوشی توی حریص چاووشی باشه!

خوه که همه هم عقیده ایم.
ولی همه اینا به ضرر چاوشی هس فعلا.این همه بی اعتمادی رو خودش خواست

peak of luck پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
ببخشید دوباره اومدم نظر بدم...

مشکل محسن به نظر من اینه که میخواد دهن چندتا ژورنالیست تازه به قلم رسیده!!‌ رو ببنده... همه میگن این البوم جواب خوبی برای منتقدای چاوشیه... ما که منتقد چاوشی نیستیم ... ما هوادار محسنیم ... یعنی کسایی که میخوان هوای محسن همیشه افتابی باشه ولی محسن به ما توجهی نداره ... اون حتی منظور ماها رو از تغییر لحن متوجه نمیشه...چه انتظاری باید داشت

ولی بازم نمیتونم امیدم رو ببرم زیر صفر چون هنوز روزهایی رو که با ترانه های محسن زندگی کردم و میکنمرو نمیتونم فراموش کنم!

فکر کنم دمو نصف مسایل رو حل میکنه!!

خواهش مهدی جان.
هیچکس نمیتونه روزای خوب با چاوشی رو فراموش کنه.
شاید این حرف من ربطی به موضوع پستم نداشته باشه ولی چاوشی ارامش خودشو ،تکاپو و شور درونی خودشو از دست داده(البته تا قبل از این البوم جدید رو میگم).به هوادراش که بهترین نقدا رو میکنن و روزها وقت میدارن برای گوش کردن آهنگاش اهمیتی نمیده.
نظرات کسایی رو میپرسه که خودشون توی جذب مخاطب و ساخت آهنگاشون مشکل دارن و از بقیه کمک میگیرن.

م ج ت ب ی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

این شلوغ بازیا یه فرقی با قبل داره. فرقش اینه که قبلا اونایی که شلوغ میکردن اکثرا موزیسین نبودنو بیشتر خبرنگار بودن. همین که محسن تو این آلبوم با خبرنگارا کمتر رابطه داشته خودش یه جای امیده.

مطمئنم محسن تو این آلبوم با صدای واقعیه خودش خونده. و تونسته مجوز واقعیه صداش رو بگیره. این صحبت محسن یگانس.
صدای محسن یه کمی نسبت به قبل تغییر کرده ولی امیدوارم این پرده از بین بره که البته فکر کنم تو البوم جدیدش این اتفاق افتاده

مرسی

امید جهانیان پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://filmmag.persianblog.ir

سلام
لطف کردی که به وبلاگ من سر زدی و نظر دادی
فیلم یک علاقه قدیمی است برای من از دوران نوجوانی
وبلاگ شما هم خواندنی است و ایراد آن هم مثل وبلاگ من دیر به دیر آپدیت شدن
تو پست‌های آخرت بیشتر نشون میده داری حرص می‌خوری از عوض شدن سیستم چاوشی. طبیعی است.
به عنوان یک نصیحت: هیچوقت فکر نکن که هنرمند محبوبت همیشه عالی باقی می‌مونه. خیلی وقتا پیش می‌آد که اونا سقوط کنن و بعضی وقتا هم آدم از هنرمند محبوبش جلو می‌زنه و باید به فکر نشانه‌های جدید باشه
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی

خیلی ممنون استاد که سر زدید به من.
بله منم تقریبا درک کردم این فراز و نشیب ها رو ولی گاهی وقتا واقعا اشتباهات کوچیک آدم رو عصبی میکنه
بازم ممنون که سر زدید

ToAm MitUni پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام مهدی جان

عید رو بهت تبریک می گم...

منتظریم پسر! ببینیم چی می نویسی... (یا تو یا مرسده یا با هم!!!)

واقعا دلشوره عجیبی داشتی... همه همینجوری بودیم...

اما حالا که اومد و خوبم اومد.

اره خوب اومد
ممنون که سر زدی.
مینویسم

مم555 دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

حریص خیلی بهتر از یه شاخه و صد البته ژاکت بود
ولی فک کنم صدای واقعی چاووشی مثله ژاکته
و این یعنی فاجعه

عزیز خوبه که یه ترک زنده هم برای دانلود گذاشت.اونو بگوش عزیز.
اگه اونو هم قبول نداری کنسرتش فوقش تا پایان سال 90 برگزار میشه.میتونی بلیطش رو تهیه کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد