صدای یه آدم بی پول

چند روز پیش سری به آهنگای فسیل شده ی مستر چاوشی زدم.یه چیزایی از این صدا درمیومد عجیب*.آدم میمونه که محسن 89 رو باور کنه یا محسن 84 رو.نمیدونم کدوم خودشه.

امیدوارم فقط با 2 آلبوم جدیدش واقعا برگرده.

اون کلمه رو که فک کنم بیشتر شما توجه کردید (چون گوش زیاد تیزی هم نمیخواد) میذارم .یه بار دیگه دانلود کنید و بگوشید.

حجم:74 کیلو بایت

دانلود

فقط به ته صدای کلمه ((تو)) توجه کنید



*جایی که به نظر من یه کلمه  کل قطعات یکی از آلبومای جدیدشو میخره.

دوس نداشتم با فاصله زمانی کم آپ کنم.ولی اگه اینو الان آپ نمیکردم دیگه از فضاش میومدم بیرون


با خودش هم ناسازگار بود

آهنگ ((ناسازگار)) از آلبوم حساسیت (ایمان قیاسی) با آهنگسازی و تنظیم مستر چاوشی هم بعد از اون همه مانوری که مجلات و  سایتها روش دادن ، پخش شد.

حتما همه منتظر یه تنظیم و ملودی آنچنانی بودین  خیال باطل.

همه چیز متوسط بود.

البته در مورد این آهنگ جای امید هم هستا.مثلا اگه خود مستر چاوشی این آهنگ رو با قدرت و با فریاد و خشن بخونه (تقریبا محال) و یه چندتا از بیتهای این ترانه هم حذف شه و بعد کلا یه نفر دیگه تنظیم کنه ،من بهش امیدوار میشم    آدم خنده ش میگیره وقی میبینه بعد از اون همه تعریف ماحصل زحمات این مجموعه (حرف     ه     ای )  شده این آهنگ

به حریص و 13 که امیدی نداشتم ، الان یه حس کاملا بیخیالی هم بهم دست داده.از مستر چاوشی میخوام حداقل اگه ملودی هاش برای 2 آلبوم در حال انتشارش هم شبیه همیناس یا کلا نده بیرون یا اگه داد بیرون یه چند سالی بیخیال ملودی سازی بشه.برای گذران زندگی هم به یه فعالیت دیگه ای به جز ملودی سازی در موسیقی بپردازه یا کلا کار نکنه (تا الان فک کنم اندازه چند سالی مایه جمع کرده باشه).کار نکنه واسه خودش بهتره.

و یه سوال از مستر چاوشی:

در یکی از مصاحبه ها گفتید که ملودی برای کسی نمیسازید و این رو هم که برای آقای قیاسی ساختید به این خاطر بوده که تونسته اون چیزی رو که شما میخواین اجرا کنه.

میشه بفرمایید کدوم قسمت اجرای آقای قیاسی نظر شما رو جلب کرده؟  من فک میکنم این اجرا همون علی جعفری هم که آماتور خوندینش میتونه داشته باشه.