با خودش هم ناسازگار بود

آهنگ ((ناسازگار)) از آلبوم حساسیت (ایمان قیاسی) با آهنگسازی و تنظیم مستر چاوشی هم بعد از اون همه مانوری که مجلات و  سایتها روش دادن ، پخش شد.

حتما همه منتظر یه تنظیم و ملودی آنچنانی بودین  خیال باطل.

همه چیز متوسط بود.

البته در مورد این آهنگ جای امید هم هستا.مثلا اگه خود مستر چاوشی این آهنگ رو با قدرت و با فریاد و خشن بخونه (تقریبا محال) و یه چندتا از بیتهای این ترانه هم حذف شه و بعد کلا یه نفر دیگه تنظیم کنه ،من بهش امیدوار میشم    آدم خنده ش میگیره وقی میبینه بعد از اون همه تعریف ماحصل زحمات این مجموعه (حرف     ه     ای )  شده این آهنگ

به حریص و 13 که امیدی نداشتم ، الان یه حس کاملا بیخیالی هم بهم دست داده.از مستر چاوشی میخوام حداقل اگه ملودی هاش برای 2 آلبوم در حال انتشارش هم شبیه همیناس یا کلا نده بیرون یا اگه داد بیرون یه چند سالی بیخیال ملودی سازی بشه.برای گذران زندگی هم به یه فعالیت دیگه ای به جز ملودی سازی در موسیقی بپردازه یا کلا کار نکنه (تا الان فک کنم اندازه چند سالی مایه جمع کرده باشه).کار نکنه واسه خودش بهتره.

و یه سوال از مستر چاوشی:

در یکی از مصاحبه ها گفتید که ملودی برای کسی نمیسازید و این رو هم که برای آقای قیاسی ساختید به این خاطر بوده که تونسته اون چیزی رو که شما میخواین اجرا کنه.

میشه بفرمایید کدوم قسمت اجرای آقای قیاسی نظر شما رو جلب کرده؟  من فک میکنم این اجرا همون علی جعفری هم که آماتور خوندینش میتونه داشته باشه.

نظرات 10 + ارسال نظر
mersedeh دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

یا محسن تمرکزش روی چیز دیگه ایه که این شده نتیجه کار یا...!!!

کاش تمرکزش روی حریص باشه

به شخصه دوست ندارم مثل تو بدبین باشم

کاش حریص اون چیزی باشه که از بعد نیلوفر منتظرشم!

مرسی

Mohammad دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

هنوز گیج می زنه! آره.

جواد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

جفتمون چاوشی دوستیم...
در این که محسن یه سیر نزولی رو در پیش گرفته شکی نیست...

شاید چاوشی ملودی های خاص خودش رو برای خودش کنار میزاره...
که امیدوارم همین طور باشه...

اما یه سوال...
نتونستم با نوشتت ارتباط برقرار کنم...

احساس نمیکنی یکم داری تند میری؟؟؟؟!!! :d

اگه اینی که من گفتم در آینده نشد میتونی اینا رو بگی و منم قبول میکنم

S&S چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

موافقم .

بیشتر با صدی خواننده مشکل دارم تا ملودی و تنظیم محسن !

صد رحمت به علی جعفری !

صدای خواننده چه فرقی به حال ما میکنه؟؟
ما واسه ملودی و تنظیم مستر رفتیم دانلود کردیم و گوشیدیم

S&S جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

به حال شما نه ! اما برای من فرق میکنه که واسه کی ملودی بسازه و تنظیم کنه !

موفق باشی .

چاوشیدان شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://chavoshidaan.blogsky.com/

اونچه هم که شما میگید متوسط نبود
هرچی که بود اول و آخر یک دقیقه اول خیلی تمیز کار شده بود
من هم مثل شما و اکثریت ناراضیم از متوسطی.

با سلام به شما
شما رو دعوت به خوندن جدیدترین پست وبلاگ "چاووشیدان" میکنم.
پست جدید : شوک
منتظر نظر شما درباره این پست هستم.

نمیگم خوبی نداشت.
میگم این واسه چاوشی متوسط بود

Mohammad یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.chavosher.com/

نظرم در مورد این آهنگ خیلی تغییر کرده.
الان راضی هستم از این آهنگ و تنظیمش. البته از خواننده ش نه!

چند بار این آهنگ رو گوشیدی؟
چون میدونم خودم میگم.حداقلش 5 بار گوشیدی.(دست کم گرفتم.مطمئنم بیشتر گوشیدی)
مخاطب عام پسند و عادی نمیاد مثه شما اینقد بگوشه.بار اول(خیلی لطف کنه به آهنگ 2 بار)که گوشید دید اصلا باب میلش نیس میذاره کنار دیگه هم نمیگوشه.
ابن شد آهنگ؟
همش برای خاص ها؟ همه باید موسیقی رو زیر و رو کنن؟؟

بهادر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

عالی نبود اما ! ردپای چاوشی توش حس می شد.

حس کردنش واسه منو شما میشه آهنگ؟؟

سولماز یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

یه جاهاییش واقعا کار محسن چاووشیه!

اون خلاقیته توش حس می شه.

با حرف های شما اصلا کنار نمیام.

صدای خواننده واقعا تو مخیه و اگر خواننده ی دیگه ای می خوند حتما نظرتون عوض می شد.

خلاقیتشو نشون ما هم بدید

iman ghiasi سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

merc az in hame omido angize behem dadid vaghean daste hamatuno miboosam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد