قلب های درب و داغون

تقدیم به محسن چاووشی ۸۵=>  :


سی دی ژاکت را در دستگاه میگذارم

آهنگ اول را پلی میکنم

می گویم ناله ها خوش آمدید - خوش آمدید

آهنگ اول را استپ میکنم

و هی ... آهنگ بعدی را پلی میکنم

های ناله

ناله

ناله های لعنتی

فقط همین

های ناله ها

دست بردارید

چشمهای ما به در خشک شد

قلب های ما توانی ندارند

های ناله

ناله

ناله های لعنتی

فقط همین


پ.ن:

برگرفته از شعر زیبای کیکاووس یاکیده

نظرات 8 + ارسال نظر
S&S پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

آلبوم های مجازش را پاک می کنم .
آلبوم های گذشته اش را باز می کنم . می گویم محسن جان خوش آمدی ! خوش آمدی ...!
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
محسن جان با هوادارن خسته ات شوخــی نکــــــــــــــــــــــــن !
جان بانو دیگر ! نـاله نکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ! چشم بسته خسته می شود ، قلب خسته می ایستد !
ــــــــــــــــــــــــــ
زیبا بود .ممنون .

علی آبی دل جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://del-dard.blogfa.com


با ژاکت قهرم
شاید سیزده برگشتی باشد

جواد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

فقط همینش رو کم صلابت گفتی

ممنون مهدی

این روزا عادت همه رفتنو دل شکستنه

بهادر سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

... و چقدر لولای شکسته را دوست دارم.

سولماز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

این جور بازی با ترانه های محسن هم دارد سبکی می شود برای خودش!

ولی خیلی جالب و دوست داشتنی بود. خیلی خیلی زیاد.

خلاقیت داشت ولی احساسش کم بود!

قبول دارم احساسش کمه.
زیاد فکر نکردم روش

Mohammad چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ

مرسی جالب بود برادر

mersedeh یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

ناله، ناله، ناله؛ ناله های لعنتی!

یعنی این کابوس تموم میشه؟!

چاوشیسم سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.chavoshism.blogfa.com

خیلی بی رحمانه بود پستت ... !!
از کجا اومده این همه قدر نشناسی و بد بینی محض ؟؟!!؟؟

--

با اینکه معتقدم وبلاگ بسیار خوبیست اما خدا ازش نگذره‌(‌چاوشی نامه‌) که همه رو علیه این ناله ها تحریک کرد ! مگر قبل از آن پست کذایی کسی بود که در رابطه با ناله و ناله ها صحبت کند‌؟؟!!؟؟
قضیه گوسفندو دره تکرار شد و هزاران متاسفانه که هنوز هم هنوزه این دره داره تلفات میده !!!!
حالا طوری شده که تمام ناکامی های اخیر رو به گردن این ناله ی بیچاره می اندازند
دیگر کم کم از ناله های‌ گل سر هم میخواهند ایراد بگیرند !

اگر قرار باشد با نگاه امروزمون به محسن نگاه کنیم که در گذشته هم هزاران عیب و ایراد داشت ؟۱ پس چرا عاشقش شدیم ؟!
چرا با آهنگ هایش زندگی کردیم ؟؟!!



و چرا امروز این همه حساسیت ؟؟!!
به راستی از کجا اومد این حساسیت ها ؟!



اعتقاد داشته ام و دارم به خاطر تمام لحظاتی که محسن برای کرایه تاکسی اش به فکر فرو می رفت به او مدیونم و تا آخر عمر هم مدیون خواهم بود ...

قیمت ندارد آن کارها که در نداری برایمان خواند که حالا میخواهیم بگوییم با یک ماشین و خانه آنچنانی پاک شده ایم ...


اندکی تامل‌ ، محسن چاووشی نزدیک است !!!!

عزیز من شخصا کاری به حرفای دیگران و اون وبی که گفتی ندارم.
تا یادم هست از بعد از نیلوفر بین دوستان خودم هم بحث این ناله ها بوده.چیز جدیدی نیست که توی لولای شکسته یا ژاکت پیدا شده باشه.
ناله های گل سر هم به این نوع آزار دهنده و کسل کننده نبود.اگر متاسفم کم تحملم داشت خیانت هم داشت و ...

با قسمت آخر حرفاتم ۱۰۰٪ موافقم.بیشتر از اینها هم که گفتی مدیونیم.قبول دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد